sobota, 20 sierpnia 2011

Wczoraj w szkole swieeetnie.
Pisalam pierwsze wypracowanie na angielskim!
A na historii naszym zajeciem bylo dopisac do kazdej litery z alfabetu imie.. No tak, to bylo bardzo ciezkie, naprawde. Dodatkowo zostalismy podzieleni na trzyosobowe grupy.
Cala chemie ogladalismy film na temat BHP i wszyscy zapisywali sobie cos ;o (tak, oni pierwszy raz w zyciu maja chemie wiec bede geniuszem)
A na drama.. hm, bawilismy sie w jakies kroliczki. I nauczyciel powiedzial mi, ze jestem piekna :D
O i juz normalna algebra byla. Obliczalismy ulamki i obwody figur.. Hm, no tu tez poziom hard.
A przerwy na lunch dalej nie rozumiem. I nie wiem ile ona trwa, bo teraz jakos za szybko zleciala. I fuuuj wszyscy jedza te hamburgery i frytki. Az niedobrze mi sie robi jak na to patrze. Potem sa takie grubasy.
A po szkole chodza jakies hanny montany i laski z perukami i dwoma innymi butami.
Tylko nie moge sie przyzwyczaic do tego, ze nie mozna miec telefonu. Nie moge wejsc do klasy i pierwsze co zrobic, to polozyc telefon na lawke.. Nie moge wyjac go na przerwie i sprawdzic godzine. Nie moge nawet na lunchu polozyc go na stol. Nic. To jest straszne i.. kompletnie bez sensu. Tak samo z ipodami i aparatami. Mozna sluchac muzyki tylko w klasie, jak nauczyciel pozwala (ja moge na algebrze i angielskim).
A moja szafka jest wciaz otwarta i tak juz chyba zostanie. Ale nie tylko ja mam ten problem, wiec no stress.
A i wstawanie o 6.50.. na 8.10 juz szkola.
Jechalam wczoraj zoltym busem ze szkoly haha :D super bylo, naprawde. Niezla atrakcja.
A dzis chyba idziemy z tym chlopakiem co jest tu z Bulgarii i jego host rodzina na kolacje :D

Na koniec gorace pozdrowienia dla Adrianny R. 
Mojej milosci <3 
Tesknie za Toba siostro bardzo bardzo. 
I bardzo mi Ciebie brakuje, caly czas. 
W szkole i po szkole.
Brakuje mi kina, focusa i nalesnikow. 
Brakuje mi mikesza.
Brakuje mi UWZ i CW.
Brakuje mi matmy.
Brakuje mi deliszos malines. 
Brakuje mi wszystkiego.
Dzieki za wczorajsza rozmowe ;*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

mi też Ciebie brakuje :<
nie wyobrażasz sobie :((
kocham Kc :*

Anonimowy pisze...

Pozdrowienia od Kucziego ! :*

Anonimowy pisze...

A brata i rodziców nie brakuje?
EIDC

Sara pisze...

hehe takie 'hanny montany' rozwaliło mnie to ;D
powodzenia i buziaki ;*