środa, 17 sierpnia 2011

Nie wiem, czy ktos to jeszcze czyta?

Dawno nie pisalam, bo nie mialam czasu. Jutro zaczyna sie szkola. Nie wiem do konca, jakie przedmioty bede miala jeszcze ;p
Wczoraj bylam na 'open house' w szkole. Wszyscy poznawali nauczycieli, dostalismy szafki i takie tam. Nauczyciele wydaja sie byc w porzadku. No i poznalam chlopaka ktory jest tu na wymianie z Bulgarii :D
Tylko 1200 osob w szkole to wydaje mi sie troche duzo :D
A i wszyscy mowia ze moj angielski jest fantastyczny, heheh
Dzis jedziemy kupic wszystko co potrzebuje do szkoly. W sobote na zakupy do Springfield ;d
Nie wiem co tu jeszcze pisac.
Ostatnio na spotkaniu w Rotary wylalam na siebie caly red juice... a akurat musialam wstac zeby sie pokazac. Fantastik.
No i jadlam w amerykanskim fast foodzie. Nie wiem, co w tym pieknego.
Moi host rodzice chca, zebym im przygotowala jakas polska potrawe..
I wciaz poznaje nowe osoby i nowe imiona. A potem na ulicy: Ooo, hi Tina, how are you? Dobrze, ze wiem kto to.
To chyba na tyle, nie mam juz w sumie nic do pisania. Jak zaczne chodzic do szkoly i znajde kiedys czas, to opisze moj standardowy dzien w szkole. A startujemy juz jutro :D

Milej reszty wakacji wszystkim :*

7 komentarzy:

Sara pisze...

oczywiście że czytamy ;*:*
codziennie wchodzę i sprawdzam co u ciebie,sama jestem ciekawa ponieważ za rok też czeka mnie taka 'wymiana' trzymaj sie ;)
buziaki

Anonimowy pisze...

czytamy !!!!!!!

super się tam masz

za-marzeniami pisze...

powodzenia pierwszego dnia w szkole :-)

Paulina. pisze...

czytamy!! haha, ja też tak miałam. wszyscy podchodzą i witają mnie buziakiem w policzek a ja nie wiem kto to.

Anonimowy pisze...

ja też czytam! :D trzymam za Ciebie kciuki, Czapi :)Ameryka jest piękna, prawda? :)))

Anonimowy pisze...

czytam, czytam.. :P z tego mogłaby powstać naprawdę piękna książka :)

buziaki, Ewka ;*

Anonimowy pisze...

Czytamy, czytamy ;-) Pisz częściej ;-)