wtorek, 9 sierpnia 2011

AMAZING !

Dolecialam cala i zdrowa, oprocz tego ze pomylilam samoloty w Chicago. A i ledwie zdazylam w Amsterdamie na samolot. Ale co tam :D
Jest  swietnie, wszystko wyglada jak w amerykanskim filmie. Na razie spie u mojej consoulorki, do piatku. Potem jade do pierwszej Host Family. Nie wiem nawet, o czym opowiadac. Moze dodam zdjecia :D

 Lotnisko w Amsterdamie. Z samolotu z Warszawy, do mojego samolotu do Chicago musialam przejsc 11 minut!



 Okecie :D

 Lotnisko w Chicago jest tez imponujace. Z jednego terminala na drugi jezdzi sie pociagiem ;p

 Tutaj speszyl for Ada :D tak mi sie jakos skojarzylo (to jest do picia woda, nie zlew dla niemowlaka, jak to powiedzial Raivo..) 

I moj nowy pokoj :D



Nie zaluje, ze tu jestem. Jest niesamowicie. Dzis idziemy na wycieczke po miescie, ktore pomimo niewielkiej ilosci mieszkancow jest ogromne! 
A i jest 7 rano, nie spie od 5, bo jakos nie moge juz spac przez to zmiane czasu ;p 
Na sniadanie jadlam tosty, bo nie bylo mleka :( a sa takie platki wielkie w kartonowych pudelkach! And of course, orange juice and wonderful chocolate cookies :D A co do jezyka to jest latwiej niz myslalam. Wszystko rozumiem, prawie zawsze umiem sie wypowiedziec.. A i jeszcze do Dzodzo - jest taki zegar jak w Naznaczonym ! I dzwoni co 7 minut jak w kosciele. Aha i mam w domu psa! Duzego! Ale nie gryzie :D 

Ogolnie jest super. :D naprawde mi sie podoba i to bardzo!




i na koniec moj nowy dom :D



aaaaa, zapomnialabym - KOCHAM TUTEJSZE DYWANY <3

6 komentarzy:

Karolina Ramos pisze...

dywany rzeczywiscie sa super :D
a iedy idziesz do szkoly? i jakie przedmioty wybierasz?:D

czaapi pisze...

haha w koncu ktos mnie rozumie :D
szkole zaczynam 18. dzis albo jutro ide zalatwic wszystkie sprawy z nia zwiazane ;)

Ksokso pisze...

ooo, zapowiada się świetnie! Ja jadę dopiero za 11 dni, ale już się boję. :)

Honia pisze...

dobrze Czapiewskaaa że zdążyłaś na samolot bo byłaby zwałka! :D ale to jest Twój nowy dom i pokój tylko do piątku, tak? XD bo nie ogaraniam
:*

czaapi pisze...

haha tak do piatku, ale musialam sie nim pochwalic specjalnie przed Toba :D

Anonimowy pisze...

mega tęsknię, powodzenia tam ze wszystkim, nie interesuj się chłopakami oni są wszyscy moi [!], niedługo jakoś musimy ogarnąć skype'a, napisz do mnie na FB, Kocham Cię :* :) / Twoja najpiękniejsza sunia.