czwartek, 11 sierpnia 2011

still excited

Wczoraj tyle sie dzialo!
Najpierw pojechalysmy poznac moja druga Host Family. Moja host mama ma na imie Heather i jest wysoka BLONDYNKA. Bardzo mila, jak kazdy tu. Bede miala 2 siostry - Heidi (ma 10 lat, ale myslalam i wciaz zdaje mi sie, ze przynajmniej 13) i Hannah (8). Heidi wyglada jak mlodsza wersja mnie - Heather od razu to zauwazyla. Scotta juz znalam, ale byl tylko na chwile, bo musial wracac do pracy. Pojechalismy do Christine (mamy Heather, ktora kazala mi na siebie mowic po imieniu..). Pytala, jak w Polsce sie witamy, jak sie mowi 'Bydgoszcz' i probowala powtorzyc, ale ciezko jej to szlo.
Potem pojechalysmy do domu i okazalo sie, ze Heather uczy muzyki. Uwielbia spiewac, tak samo jak Heidi i Hannah. Dodatkowo moje siostry sa zakochane w Justinie Bieberze, Selenie Gomez, Demi Lovato i wszystkich innych gwiazdkach Disneya. W ich pokojach jest pelno plakatow i bylam zmuszona sluchac tej muzyki.. Na kolacje jedlismy steaka i kukurydze. I przed posilkami cala rodzina sie modli. Potem gralysmy w koszykowke, siatkowke i uczyly mnie w Baseball.
Przerwala nam pewna pani, ktora po mnie przyjechala. Jej maz, Greg, jest w Rotary i ma corke w moim wieku, ktora chciala mnie poznac. Pojechalysmy wiec. U Carly byly akurat 2 znajome i wszystkie chcialy jechac na lody. Wsiadlysmy wiec do samochodu - tu jest prawko od 16 lat - i pojechalysmy do Spring Dipper. Tam dolaczyly do nas jeszcze 2 dziewczyny. Wszystkie byly mna bardzo zainteresowane i wciaz pytaly o Polske. O nasza szkole, co robimy w weekendy itd. Raz Carly spytala, czy mamy w Polsce telefony... No coz, wybacze :D Poza tym, sa zakochane w Harrym Potterze, gotowaniu i zakupach.
Potem jadlysmy gumy wielkosci orzechow wloskich.
O 23. wrocilam do domu.

Dzis jade poznac moja pierwsza host mame - wszyscy mowia, ze jest swietna. Zobaczymy :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

"co robimy w weekendy itd." wspomnialas o imprezie u Ciebie? :D

Anonimowy pisze...

Foteczki plsss ;D

Sara pisze...

super ;))
czekam na dalsze wpisy ponieważ ja staram sie wyjechac za rok i bardzo bys mi pomogła ;))
jak wyglądała u cb rozmowa klasyfikacyjna i testy bo ja juz sie denerwuje ;)