poniedziałek, 21 listopada 2011

The awkward moment when foreign exchange student puts ketchup on pizza.

No tak..










I'm sorry, Tina. I couldn't spell your last name, but I made a smiley face for you! 



 Nie wiem, czemu pokazuje się bokiem. W każdym razie jest to strój na Halloween kuzyna mojego host rodzeństwa. 

 A tu drugiego kuzyna. 


W zeszłym tygodniu mieliśmy kolejne spotkanie. Ostatnie w tym roku i tylko dwudniowe.. Ale jak zawsze udane :)

zkole nic nowego. Siedem godzin dziennie coraz bardziej męczy, a każdy dzień wyglądający tak samo jest nudny, ale nie narzekam. No i przez te punkty zamiast ocen, czuję się jak w Hogwarcie.
W ten weekend byłam w Columbii. W sobotę wstałam o 9 (!) i poszłam podziwiać kolegę z Brazylii na meetingu pływackim. Szczerze mówiąc, niczym się nie różnią od tych u nas (poza tym, że tutaj pływacy nie mają znajomych w innych miastach, więc nie ma takiej przyjacielskiej atmosfery, jak u nas).
Przed 5 pojechałam z moją host mamą do jej siostry na kolację, która była przepyszna. Mieliśmy sushi, kraby, szparagi, creme brulee i inne smakołyki.
Wieczorem poszłam z Isabel, Diogo i ich amerykańskimi znajomymi na miasto. Nie było tam tak pięknie, jak jest w Europie, ale wieczór udany :)
Wczoraj zmieniłam rodzinę. Szczerze mówiąc chyba bardziej lubiłam pierwszą, chociaż z tą spędziłam dopiero łącznie 6 dni.
W szkole tydzień wolnego, bo w czwartek Dzień Dziękczynienia. Jadę do St.Louis, albo znów do Columbii, będę wiedzieć jutro. No i w tym tygodniu Black Friday!
Dziś dekorowaliśmy dom na Święta, nawet choinka już stoi..
Wiem, że nie pisałam długo, ale nie mam o czym opowiadać. Nic ciekawego się nie dzieje, a przynajmniej nic na tyle ciekawego, by opisywać to tutaj. 


Aha i dziś pytanie od sióstr:
Who is your favorite singer? Justin Bieber, Selena Gomez, Hannah Montana or Taylor Swift?

buziaki dla mYSZTY :*
hehe, wiem, że to lubisz.
a tak serio, to czasem nie wiem, co bym bez Ciebie zrobiła.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

lubie lubie ;* i uwierz, że ja bez Ciebie też <3


//mYszty ;*

Anonimowy pisze...

kochana dodaj nową notkę ;* <3

//mYszty ;*

Bibi Milneaux pisze...

ale fajne Oreo ;D

zazdroszczę Ci tego wyjazdu xD !! mnie rodzice nigdy w życiu nie puszczą.